بانک کشاورزی

تاریخ: 22 شهریور 1393

برگزاری همایش منطقه ای مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)

همایش منطقه ای مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM) بانک کشاورزی ، هجدهم و نوزدهم شهریور در ارومیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان آذربایجان غربی، در آغاز همایش حشمت الله نظری عضو هیات مدیره این بانک طی سخنانی از طریق ویدئو کنفرانس ، ضمن تشریح واقعیت های دنیای امروز و ضرورت شناسایی و مدیریت این واقعیت ها، سرمایه انسانی،فناوری وافزایش رضایت مشتری را از عوامل موفقیت سازمان ها به ویژه بانک ها دانست و تحمل مشتری و برآورده کردن انتظارات او، آگاهی کارکنان شعب از تمام خدمات و محصولات همچنین گسترش فرهنگ همیاری، همدلی و هم فکری در درون شعبه برای پاسخگویی به نیازهای مشتری در کمترین زمان ممکن را به کارکنان شعب توصیه کرد.
بر اساس این گزارش امین مرادی مدیر امور مشتریان بانک کشاورزی نیز در سخنان خود با اشاره به ماموریت این بانک در تامین مالی بخش کشاورزی ، توسعه یافتگی بانک در زمینه تکنولوژی و خدمات بانک به مشتریان ، درباره اهمیت مشتری مداری، مدیریت ارتباط با مشتریان ، پیگیری ورود و خروج مشتریان در شعب ، برنامه ریزی ، رضایت مشتری ، فرآیند ها و تکنولوژی های جدید بانک کشاورزی مطالبی را بیان کرد.
وی نیروی انسانی،برنامه ریزی، فرآیندها و تکنولوژی را چهار عنصر برای موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری دانست.
علی اکبر دائم امید مدیر شعب بانک کشاورزی در آذربایجان غربی نیز به عنوان دیگر سخنران همایش، درباره ناپایداری اطلاعات در عصر حاضر، لزوم فراهم کردن الزامات پاسخگویی به انتظارات مشتریان ، خطرپذیری سنجیده با تربیت نیروی انسانی کارآمد و طراحی سیستم های نرم افزاری مطالبی را بیان کرد. در ادامه، دکتر فیضی استاد دانشگاه های ارومیه در رابطه با مدیریت ارتباط با مشتریان ، فرهنگ مشتری محور ، بازاریابی ، خدمات رسانی و پاسخگوئی ، حفظ مشتریان و رضایت آنها و استراتژی های محصول گرا و مشتری گرا برای حضار سخنرانی کرد .
بر اساس این گزارش،عبدالله سلیمانی رئیس اداره کل بانکداری خرد ضمن گزارش از اقدمات صورت گرفته در حوزه امور مشتریان خرد ، کانال های ارتباطی و استراتژی های طراحی شده برای مشتریان حوزه عمل بانکداری خرد را تشریح کرد و محمد معماران معاون اداره کل بانکداری اختصاصی و شرکتی نیز طی سخنانی اقدامات صورت گرفته در حوزه عمل بانکداری اختصاصی ، مذاکرات با مشتریان ویژه و شناسایی مشتریان هدف را از اقدامات شاخص این اداره کل دانست .
محمد ابراهیم علی سمیر رئیس اداره کل ارتباط با مشتریان نیز در سخنان خود به شعف و طبقه بندی مشتریان، اهمیت(CRM) در شناسایی مشتریان ویژه و اهداف همایش برای کارکنان اشاره کرد.
این گزارش می افزاید همایش منطقه ای مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)با حضور امین مرادی مدیر امور امور مشتریان ، محمد ابراهیم علی سمیر رئیس اداره کل ارتباط با مشتریان ، عبدالله سلیمانی رئیس اداره کل بانکداری خرد، محمد معماران معاون اداره کل بانکداری اختصاصی و شرکتی ، معاونان و کارشناسان ادارات مرکزی ، کارشناسان و روسای شعب و بانکداران استانهای آذربایجان شرقی،کردستان،آدربایجان غربی در ارومیه برگزار شد و تشکیل دو کارگاه آموزشی با محور های « تجارب موفق در ارتباط با مشتری» و « نحوه مشعوف سازی مشتری (وفادار کردن مشتری)» و ارائه نتایج آن و قدردانی از کارکنان مشتری مدار و شاخص استان های آذربایجان شرقی ، کردستان و آذربایجان غربی مهم ترین برنامه های این همایش دو روزه بود.